تعداد بازدیدکنندگان فیسبوک به یک تریلیون رسید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تعداد بازدیدکنندگان فیسبوک به یک تریلیون رسید
نوشته شده در چهار شنبه 16 شهريور 1390
بازدید : 123
نویسنده : مولوی
با توجه به داده های تبلیغاتی گوگل که متعلق به شبکه دابل کلیک است این شرکت اعلام کرد که وب سایت فیس بوک در ماه ژوئن ۱ تیلیون بازدید کننده از صفحات آن شده است.
وب سایت فیس بوک ۸۷۰ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد دارد، بنابراین می شود گفت که ۴۶٫۹ درصد از تمامی تعداد کاربران اینترنت در فیسبوک هستند.

تعداد بازدید کنندگان منحصر به فرد فیس بوک خیلی بیشتر از ۷۵۰ میلیون کاربر است، فیس بوک می گوید حتی اگر شما عضو فیس بوک نباشید به سادگی امکان دسترسی به بخش های خاصی از سایت دارید.
در رتبه دوم بیشترین بازدید کنندگان وب سایت یوتیوب می باشد، که دارای ۷۹۰ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد که در ماه ژوئن به ۱۰۰ میلیارد بازدید کننده رسید.
یاهو در مقام سوم بیشترین بازدید کنندگان قرار دارد، با ۵۹۰ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد که ۷۸ میلیارد صفحه از آن دیدن شده است.

منبع:brothersoft

__________________



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: اخبار هک و امنیت , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: